70 11 10 70

Verdenspremiere:
Høreapparat til iPhone

[ Corona / Covid-19-situationen ]

Vores klinikker er lukkede

Du kan stadig kontakte os pr. telefon

Vores klinikker er desværre lukkede som følge af myndighedernes restriktioner ifbm. COVID-19/Corona-udbruddet. Hvis du har spørgsmål ift. dine høreapparater, har behov for service eller ønsker besked, så snart vi er klar til at åbne klinikken igen, kan du sende en mail til info@dinhs.dk eller ringe på tlf. 70 11 10 70.
Vi er kede af de gener lukningen medfører og glæder os til igen at byde dig velkommen.

Vi er klar over, at nedlukningen af vores klinikker kan volde dig problemer. For at hjælpe dig i denne svære situation, har vi længere nede på siden samlet en række svar på nogle af de spørgsmål, du måske sidder med.

Book en tid så vi kan hjælpe dig i klinikken igen,
så snart det er muligt.

Skriv dine kontaktoplysninger herunder, så kontakter vi dig,
når vi kan booke tid til dig.
Eller ring på tlf. 70 11 10 70

 

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål nedenfor, er du meget velkommen til at ringe til os på 70 11 10 70, så sidder vi klar til at hjælpe vi dig.

Jeg har en tid hos jer i den nærmeste fremtid – hvad gør jeg?

Du skal ikke foretage dig noget. Vi ringer dig op hurtigst muligt for at finde en ny tid til dig.

Hvornår åbner I jeres klinikker igen?

Vi kan desværre ikke tage imod dig i vores klinikker igen før (forventeligt) juni måned. Det skyldes, at Sundhedsstyrelsen og Sundheds- og Ældreministeriet har besluttet, at høreapparatstilpasning og -behandling er en ikke-kritisk sundhedsydelse, som derfor ikke skal udføres under Covid-19-udbruddet. Lige nu er vi pålagt at holde lukket til juni. Hold øje med vores hjemmeside og Facebook – vi informerer løbende.

Jeg har sendt mine høreapparater til reparation før I lukkede ned, hvordan får jeg fat i dem?

Kontakt os på 70 11 10 70, så finder vi ud af status på dine apparater.

Jeg har nogle apparater reserveret i butikken, kan I ikke bare sende dem til mig så jeg kan prøve dem mens I har lukket? 

Vi kan desværre ikke tilbyde at sende apparaterne direkte hjem til dig, da de første skal tilpasses og justeres til dine behov, inden du får dem hjem på prøve.

Tilbyder I en høreprøve?

Desværre kan vi ikke foretage en høreprøve, da det kræver at vi ser dig fysisk i klinikken. Ring til os på 70 11 10 70, så finder vi en tid til dig, så vi kan hjælpe dig, når vi kan åbne vores klinikker igen til (forventeligt) juni måned.

Jeg skal bruge nye batterier til mine høreapparater – hvad gør jeg?

Du kan bestille batterier gratis direkte her: https://www.oticon.dk/hearing-aid-users/bestil-batterier (batterier til både WIDEX, Oticon og Signia).

Jeg skal bruge domes, nye filtre eller lign. til mine høreapparater – hvad gør jeg?

Ring til os på 70 11 10 70, så sidder vi klar til at hjælpe dig eller send mail til info@dinhs.dk

Kan I justere mine høreapparater?

Desværre kan vi ikke justere dine høreapparater. Det kræver, at vi ser dig fysisk i vores klinik, hvilket på nuværende tidspunkt ikke er muligt før juni måned. Ring til os på 70 11 10 70 og beskriv dit problem, så sidder vi klar til at hjælpe dig bedst muligt.

Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet mine høreapparater?

Er uheldet ude og du har mistet dine høreapparater, beder vi dig ringe på 70 11 10 70, så hjælper vi dig.

Hvad gør jeg, hvis mine høreapparater er gået i stykker?

Ring til os på 70 11 10 70, så tager vi hånd om situationen. Skal dine høreapparater sendes til reparation, hjælper vi dig naturligvis med dette.

70 11 10 70