Forsikring af høreapparater

– FØL DIG SIKKER MED UDVIDET TRYGHEDSGARANTI

Vi ved hvor ærgerligt, det er at miste sine høreapparater. Derfor tilbyder Din Hørespecialist dig en udvidet tryghedsgaranti på de høreapparater, som du vælger hos os. Den udvidede tryghedsgaranti giver dig en række fordele, så du kan føle dig ekstra tryg, hvis du skulle være så uheldig at miste dine høreapparater, eller at dine høreapparater går i stykker.

Gratis med Ældre Sagen

Er du medlem af Ældre Sagen, får du den udvidede tryghedsgaranti med gratis, når du køber høreapparat.

Forsikring af høreapparat med Ældre Sagen

Føl dig tryg med forsikring af dit høreapparat

– det får du med udvidet tryghedsgaranti

Den udvidede tryghedsgaranti koster 700 kr. pr. høreapparat.

Garantien giver dig i 4 år fra original fakturadato ret til:

Reparation i tilfælde af uforsætligt opstået skade, som ikke er dækket af den almindelige garanti fra producenten, men hvor apparatet kan repareres. Den udvidede garanti kan i alt benyttes to gange pr. høreapparat i forbindelse med reparation. Du vil blive opkrævet et tryghedsgarantigebyr på 500 kr. inkl. moms pr. høreapparat der repareres.

Et nyt låneapparat magen til det tabte ved tyveri eller anden bortkomst. Når den oprindelige 4-årige garantiperiode er udløbet, skal låneapparaterne dog tilbageleveres til Din Hørespecialist. Den udvidede garanti kan i alt benyttes én gang pr. høreapparat i forbindelse med tab. Du vil blive opkrævet et tryghedsgarantigebyr på 600 kr. inkl. moms pr. høreapparat, der er gået tabt.

Hele tryghedsgarantigebyret kan dog, efter garantiperiodens udløb, benyttes til køb af nye høreapparater hos Din Hørespecialist og vil blive fratrukket den nye faktura.

Genfindes det oprindelige apparat, skal erstatningsapparatet returneres til Din Hørespecialist. Tryghedsgarantigebyret tilbagebetales ikke, men kan som nævnt benyttes som rabat til køb af nye høreapparater.

Skulle uheldet ramme og den udvidede tryghedsgaranti skal benyttes, er det et krav, at du udfylder et anmeldelses-dokument som dokumentation for hændelsens årsager og omstændigheder. Dokumentet vil blive udleveret i butikken, hvor du købte dine høreapparater og sammen med personalet kan du udfylde dokumentet, hvis behovet opstår.

Har du spørgsmål til den udvidede tryghedsgaranti, så hjælper vi dig gerne. Ring 70 11 10 70 eller skriv til info@dinhs.dk

Stjerner_4.5.png

Tilfredse kunder – det forpligter!

Vores kunder giver os i snit 9,3 ud af 10 i tilfredshed

10 af 10


Fordi det hele fungerede og betjeningen var optimal.


26-08-21, Nærum

10 af 10


Altid imødekommende og har tid til at høre om at man har et problem. Altid super service


26-08-21, Amager

9 af 10


Meget professionel behandling og forståelse for mine problemer


26-08-21, Hørsholm